5 способів зробити вітрину магазину привабливою
13-01-2023, 14:58Правильно оформити вітрину, тобто зону входу до магазину – левова частка успіху у залученні покупців. Як це правильно зробити, щоб позначити акценти товарів чи послуги, але не перевантажити вітрину незграбними банерами? Читайте далі 5 корисних порад, які допоможуть вам продумати оптимальне оформлення для вітрини.
Мінімалізм та естетика.
Замовляючи банери та оформлення для вітрини обов'язково пам'ятайте про дизайн коду. По-перше, багато потенційних клієнтів зараз враховують цей нюанс, і свідомо відмовляються від покупки в магазинах, які все ще живуть стандартами минулого "яскраво, помітно, величезний шрифт". По-друге, надто яскравий дизайн вітрини, може порушити міські норми, а це додаткові витрати грошей та нервів. Але вихід є. Зараз все частіше використовуються естетичні та привабливі наклейки на вікна. Друк на плівці оракал дозволяє отримувати елегантні та стильні рекламні банери та стікери, які відповідають стандартам міських дизайн-кодів, та допомагають залучити потенційних клієнтів.
Регулярне поновлення
Навіть геніально продуманий дизайн вітрини не працюватиме завжди. Оформлення потрібно іноді змінювати. Це дозволить залучати нових клієнтів та викликати почуття інтересу у постійних.
Поєднуйте кілька типів оформлення
Рекламні банери та декоративні елементи – гарне рішення, але вони будуть виглядати ще цікавіше при правильно виставленому світлі. Грамотне підсвічування - важливий елемент оформлення вітрини, який потрібно обов'язково використовувати, якщо є можливість.
Проінформуйте.
Вітрина магазину на вулиці або в торговому центрі – ваш спосіб спілкуватися з перехожими та потенційними покупцями. Обов'язково “розповідайте” через рекламні інструменти про акції, знижки та нові колекції. Важливо! Інформація має бути стиснутою: нова колекція, % знижки, акції. Вказуйте, що саме зараз чекає на покупця в магазині, але не розкривайте більше інформації. Це зайве для вітрини, адже важливо дотримуватись мінімалізму і це спонукає клієнта зайти та поцікавитись деталями пропозиції.
Дотримуйтесь календаря
Обов'язково враховуйте зміну сезону і атмосферу свят, що наближаються. Святкові вітрини заведено оформляти не за день або два до календарної дати, а за кілька тижнів до свята. Передчуття атмосфери Різдва, дня святого Валентина чи Великодня триває набагато довше самого свята. Люди готуються до урочистостей задовго і важливо використати цей час, оформляючи вітрини у відповідному стилі. Необов'язково застосовувати громіздкі яскраві прикраси у неймовірній кількості. Іноді достатньо кількох декоративних елементів у поєднанні з акуратним та естетичним рекламним банером.
Вітрина - це потужна можливість заявити про бренд, поінформувати та залучити потенційних клієнтів! Використовуйте цей інструмент, щоб підвищити продаж та зміцнити імідж свого підприємства.